عابدینی: فتح اله زاده شکستش را توجیه می کند
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:استقلال,, | 20:56 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

 آقايان بقيه نوار ها وفيلم ها را مشاهده کنند

وی درادامه گفت: دیروز پرخاشگری هواداران داماش در حداقل ممکن بود یعنی اگر توهین و جسارتی بود مسئولان برگزاری مسابقات بلافاصله عکس العمل نشان می دادند. آقایان بگویند که هواداران داماش تیم استقلال را هم تشویق کردند چرا که این مسائل را نمی گویند؟ بنده این مسائل را در مورد سپاهان هم شنیده ام که نسبت به مهدی رحمتی چه شعارهایی داده اند. خواهش می کنم آقایان بقیه نوارها و فیلم ها را هم ببینند.

قلعه نوعي بگويد کدام فحاشي؟انگار تشويق تماشاگران به روح حجازي به مذاق آقايان خوش نيامده

مدیر عامل داماش گیلان اظهار داشت: قلعه نویی گفت که در رشت فحاشی زیاد بوده است، قلعه نویی بگوید که چه فحاشی کرده اند؟ هواداران داماش فقط برای مرحوم ناصر حجازی درود فرستادند که انگار به مذاق آقایان خوش نیامده است، نوار بازی های قبلی هست که همین بازیکنان ما مورد چه اهانتی قرار گرفته اند، به خصوص در تهران که چه فحاشی هایی علیه آنها شده است.

فتح اله زاده آستانه شکست پذيريش را بالا ببرد

وی افزود: فتح الله زاده در مسائل فنی بازنده این بازی بود و آقایان مدیر ما یک مقدار آستانه تحمل خودشان را بالا ببرند ما به عنوان یک تیم شهرستانی موظف به باختن مقابل تیم های بزرگ تهرانی نیستیم بلکه موظف به دفاع از تیم خودمان هستیم، دیگر آن دوره گذشت که تیم های شهرستانی راحتی مقابل تیم های تهرانی می باختند.

قلعه نوعي در نازي آباد فحش شنيده يا نه به من ارتباطي ندارد

وی در ادامه گفت: قلعه نویی گفته من بچه نازی آباد هستم و چنین فحش هایی را تاکنون نشنیده بودم، این مسائل به خودشان مربوط است، شاید اینطوری باشد که آقایان می گویند اما بدترین فحاشی این بازی چه بود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ